با هدف آسایش و ارائه حق انتخاب به مشتریان؛

بانک تجارت مدیریت پیامک لحظه ای را به مشتریان خود واگذار کرد

بانک تجارت مدیریت پیامک لحظه ای را به مشتریان خود واگذار کرد

وبی کارت: بانک تجارت با هدف ایجاد بستر مناسب برای فعال سازی یا غیرفعال سازی پیامک لحظه ای حساب ها و کارت های این بانک، امکان مدیریت پیامک لحظه ای را بوسیله درگاه های غیرحضوری برای مشتریان فراهم نمود.



به گزارش وبی کارت به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، در امتداد دستورالعمل بانک مرکزی در خصوص لزوم عادلانه بودن کارمزد سرویس پیامک، این بانک از تیرماه ۱۴۰۳، کارمزد پیامک را بصورت بسته های اعتباری برای مشتریان در نظر گرفته است.
در این گزارش آمده است: مشتریان بانک تجارت از این پس می توانند باتوجه به الگوی مصرف خود، مبادرت به خرید بسته های اعتباری پیامک با مبالغ ۲۰۰، ۵۰۰ یا یک میلیون ریالی کنند تا برمبنای تعداد پیامک های ارسال شده به آنها، مبلغ موردنظر از اعتبار بسته اعتباری پیامک کسر شود.
نکته قابل توجه در این طرح آنست که، سرویس مذکور، بدون تاریخ انقضا است، بصورت خودکار تمدید می شود و تا آن زمان که بسته اعتباری به انتها نرسد، فعال خواهد بود.
علاوه بر این، در سرویس بسته اعتباری پیامک لحظه ای بانک تجارت مشتری می تواند برای دریافت پیامک های واریز و برداشت برمبنای مبالغ تراکنش تصمیم گیری کند. دریافت تمام پیامک های واریز یا برداشت، عدم دریافت پیامک های تراکنش زیر ۲۰۰ هزار ریال، عدم دریافت پیامک های تراکنش زیر ۵۰۰ هزار ریال، عدم دریافت پیامک های تراکنش بالای یک میلیون ریال در این سرویس پیش بینی شده و مشتری در صورت نیاز می تواند نسبت به ویرایش سرویس (تغییر شرایط دریافت پیامک واریز، برداشت، فعال سازی و غیرفعال سازی) با مراجعه حضوری به شعبه و یا درگاه غیرحضوری اقدام نماید.
مشتریان بانک تجارت در صورت تمایل به استفاده از این سرویس می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به شعب، بوسیله درگاه های غیرحضوری شامل همراه بانک و در فازهای بعدی بوسیله تلفن بانک، بانکداری اینترنتی و PG نسبت به فعال سازی، غیرفعال سازی و یا ویرایش سرویس پیامک لحظه ای واریز و برداشت بر روی حساب یا کارت خود اقدام نمایند.
نکته قابل ذکر در ارتباط با بسته اعتباری پیامک لحظه ای بانک تجارت این است که در این سرویس مشتریانی که حق اشتراک سالیانه فعال دارند تا پایان تاریخ انقضای آبونمان، پیامک های خودرا دریافت خواهند کرد.
در صورتی که مشتری تمایل به فعال سازی بسته اعتباری نداشته باشد می تواند بوسیله همراه بانک تجارت صندوق پیام را فعال کرده و از این طریق به تمامی پیام های واریز یا برداشت از حساب خود (بدون محدودیت مبلغ تراکنش) بصورت رایگان دسترسی داشته باشند.
لازم به ذکر است امکان فعال سازی همزمان بسته اعتباری و صندوق پیام وجود دارد و مشتریانی که حق اشتراک سالیانه فعال دارند نیز می توانند صندوق پیام خودرا بوسیله همراه بانک فعال کنند.


منبع:

0.0 / 5
297
1403/04/23
13:35:17
تگهای خبر: اینترنت , تلفن , سرویس , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت