لزوم تبیین دستاوردهای صنعت گاز در 2 بخش تولید و مصرف

لزوم تبیین دستاوردهای صنعت گاز در 2 بخش تولید و مصرف

به گزارش وبی کارت، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به کوشش های فراوان کارکنان صنعت گاز کشور برای تولید گاز اظهار داشت: بخش تولید و مصرف گاز نیاز به تببین دارد.



به گزارش وبی کارت به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، اظهار داشت: دستاوردهای وزارت نفت طی سالهای اخیر و خصوصاً در دولت سیزدهم در این نمایشگاه به مردم عرضه شد؛ کارهای بزرگی که حس غرور را در انسان زنده کرده و صرف فعل «توانستن» را نشان میدهد. از طرفی اگر به خودمان باور داشته و تلاش نماییم نیازمندی ها را خود، تامین نماییم، پیشرفت همه جانبه برای کشور است.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: روزگاری برای تجهیزات ابتدایی، نیازمند کشورهای خارجی بودیم اما امروز دیدن خروجی های دانشگاهی و حتی غرفه های دانش آموزی که به درد صنعت می خورد، حس خوشایندی را به هر ایرانی القا می کند.
رحمانی درباره ی روایت پیشرفت صنعت گاز و تاکید مقام معظم رهبری در بحث تبیین اشاره کرد: تبیین، بحث مهمی است. اگر شرکت هایی که موفق هستند را بررسی نماییم، می بینیم برند سازی موفق را از محل عرضه و نمایش به دست می آورند. نحوه ارائه و تبیین به مشتری و مردم هم سبب ایجاد امید و هم پیشرفت در تولید یک محصول را بدنبال دارد.
وی درباره ی تبیین پیشرفت ها در کشور اعلام نمود: مقام معظم رهبری در بحث تبیین، موضوع امیدآفرینی را مطرح کردند؛ برای اینکه خیلی از جوانان باتوجه به هجمه تبلیغات بیرونی، خبر از پیشرفت های داخلی ندارند، بدین سبب تبیین دستاوردهای دولت، می تواند خودباوری را در جوانان، دانش آموزان و دانشجویان به وجود آورد.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اشاره کرد: تبیین افزون بر اینکه سبب پیشرفت اجرای یک طرح، پروژه و محصول می شود، امیدآفرینی و توانمند کردن اقشار مختلف جامعه خصوصاً بخش نخبگان و شرکت های دانش بنیان را بدنبال دارد. جهاد تبیین در شرکت ملی گاز ایران در دو بخش تولید و مصرف باید صورت گیرد. در بخش تولید اقدام های بزرگ و توسعه های زیادی در بخش بالا دستی همچون پالایشگاه ها، خطوط انتقال توزیع و … انجام شده است.
وی افزود: حالا ۹۸.۵ درصد شهرهای کشور و بیش از ۸۶ درصد روستاهای کشور زیر پوشش شبکه گاز قرار دارند؛ این کار در جامعه امید به وجود آورده و توانمندی ما را به شرکت های بزرگ دنیا نشان میدهد. این در حالیست که شرکت های دانش بنیان از نظر قطعات ما را بی نیاز کرده و اکنون حدود ۹۸.۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت گاز از طرف شرکت های داخلی تولید می شود که در نوع خود، پیشرفت بی نظیری است. در عرصه گازرسانی قطعه ای نیست که از خارج خریداری نماییم که افتخار بزرگی است.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران درباره ی تبیین در مدیریت مصرف گاز اظهار داشت: در این بخش نیاز به تبیین داریم. شاید در تبیین در بخش مصرف غفلت کردیم و این سبب شده که مصرف گاز افزایش یابد. حالا بیش از ۸۵۰ میلیون مترمکعب روزانه به خطوط سراسری تزریق می شود اما باز هم با بحث پیشی گرفتن مصرف از تولید گاز روبه رو هستیم. باید حتما تبیین دراین زمینه صورت گیرد. باید برای مردم در فرهنگ استفاده و بهینه مصرف کردن تبیین صورت گیرد که سبب می شود ۶ تا ۷ درصد مصرف گاز کم شود.
وی اظهار داشت: باید بدانیم کسی که گاز کمتری مصرف می کند، پاداش دریافت کرده و کسی که گاز بیشتری مصرف می کند باید هزینه بیشتری پرداخت کند. مشترکان صنعت گاز تنها به بخش خانگی محدود نشده و باید برای مشترکان کشاورزی، تجاری و صنعتی نیز تبیین شود که گاز محصول ارزشمندی است و آنها باید چه اقدام هایی انجام دهند تا با بهینه سازی مصرف، مشکل پیشی گرفتن مصرف از تولید کاهش رفع و گاز صرفه جویی شده به مصارف اقتصادی ارزآور برسد.


منبع:

0.0 / 5
412
1402/11/20
15:29:42
تگهای خبر: برند , تبلیغات , صنعت , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت