تلاش ال جی برای جلب اعتماد كاربران
وبی كارت: غول تكنولوژی كره ای ال جی با وعده در مركز به روزرسانی نرم افزاری این شركت جهت عرضه خدمات بهتر، در تلاش است تا اعتماد كاربرانش را برای انتخاب و خریداری محصولات این شركت جلب كند.
به گزارش وبی كارت به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت زد دی نت، چو سونگ جین - مدیر ارشد اجرایی شركت ال جی الكترونیكس - در جریان مراسمی كه در مركز به روزرسانی نرم افزاری این شركت برگزار شد، این اطمینان را به كاربران محصولات ال جی به خصوص گوشیهای هوشمند داد كه از این پس پشتیبانی های سخت افزاری و نرم افزاری بهتر و كامل تری را نسبت به قبل دریافت خواهند كرد.
شركت ال جی الكترونیكس، محصولات متعددی را اعم از لوازم خانگی، تلویزیون و گوشیهای هوشمند به بازارهای جهانی عرضه می كند و در این عرصه هم همواره تلاش داشته حرف اول را بزند. هرچند كه عملكرد بخش موبایل و گوشیهای هوشمند ال جی به اندازه سایر بخش های آن همچون لوازم خانگی، تلویزیون و تامین پنل های اولد چندان موفق نبوده است.
شركت ال جی سال قبل همین موقع مركز پشتیبانی نرم افزاری محصولاتش را در محل پارك دانش و فناوری ال جی سئول تاسیس كرد. این مركز وظیفه عرضه به روزرسانی برای سیستم های عامل و همینطور پشتیبانی و خدمات بعد از فروش محصولات ال جی به كاربران را برعهده دارد.
وی در ادامه سخنانش گفته كه ما باید به كاربرانمان این اطمینان را بدهیم كه محصولاتمان كاملا قابل اعتماد و معتبر هستند و تا زمانی كه می خواهند از آنها استفاده كنند، شركت ما به آن ها خدمات لازم را عرضه خواهد داد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب