صف کشی سهامداران در بورس رشد بورس ادامه می یابد؟

صف کشی سهامداران در بورس رشد بورس ادامه می یابد؟

وبی کارت: به گزارش وبی کارت، امروز در پیش گشایش بازار در حالی خریداران و فروشندگان سهام به ترتیب در ۱۴۱ و ۶۰ نماد در بورس به صف نشستند که روز گذشته شاهد رشد بیشتر از ۱۶ هزار واحدی شاخص کل بودیم.



به گزارش وبی کارت به نقل از مهر، امروز (چهارشنبه ۲۸ شهریور)، در پیش گشایش بازار در حالی خریداران و فروشندگان سهام به ترتیب در ۱۴۱ و ۶۰ نماد در بورس به صف نشستند که روز گذشته شاهد رشد بیشتر از ۱۶ هزار واحدی شاخص کل بودیم.
افزایش تعداد صف های خرید و کاهش تعداد صف های فروش نسبت به روز گذشته در حالیست که تعداد نمادهای مثبت بدون صف ۱۵۳، تعداد نمادهای در محدوده صفر تابلو ۲۸۸ و تعداد نمادهای منفی بدون صف ۴۶ نماد است.
شایان ذکر است در معاملات روز گذشته گروه فلزات اساسی با ۶۹.۵ میلیارد، گروه حمل و نقل با ۳۴.۸ میلیارد و صنعت چند رشته ای با ۳۱.۷ میلیارد تومان بیشترین ورود پول حقیقی را تجربه کردند. از سوی دیگر در گروههای کانه های فلزی، سایر معادن و منسوجات عرضه ها بر تقاضا پیشی گرفته بود.
روز گذشته شاخص کل به دنبال حمایت وزیر اقتصاد و رئیس جدید سازمان بورس در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید این سازمان، توانست با رشد ۱۶۵۸۶ واحدی یک گام به شاخص ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی نزدیک شود و فاصله خویش را تا این سکو به کمتر از ۱۶ هزار واحد برساند.


منبع:

0.0 / 5
11
1403/06/28
11:08:32
تگهای خبر: سازمان , صنعت , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
لینک دوستان وبی كارت
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت