نماینده مردم مشهد مطرح كرد؛

ارتقای کیفیت خدمات رسانی در سفرهای اربعین و مشهد

ارتقای کیفیت خدمات رسانی در سفرهای اربعین و مشهد

به گزارش وبی کارت، نماینده مردم مشهد اظهار داشت: با عنایت به افزایش کمی تعداد زائرین کربلا و مشهد در هفته های اخیر کیفیت خدمات رسانی هم مناسب بود و حتی ارتقا یافته است.



فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به سفرهای اربعین، اظهار داشت: سال جاری مردم در مجموع از شرایط و وضعیت تردد اربعین هم در راه و هم در مرزها رضایت داشتند.
رحمانی ضمن اشاره به حوزه انتخابیه خود اضافه کرد: مشهد هم مانند هرسال پذیرای عاشقان و دلدادگان خاندان بود که با عنایت به افزایش کمی تعداد زائرین کیفیت خدمات رسانی هم مناسب بود و ارتقا یافته بود و سال جاری علیرغم بالا رفتن کمیت زائرین و تعدد آنها کیفیت خدمات مطلوب ارزیابی می شود و تمهیدات ویژه و تسهیل گری های مناسبی صورت گرفت.
رحمانی در خاتمه ضمن اشاره به حرکت خودجوش مردمی و خلق زیبایی های این ایام، اظهار داشت: از همت متولیان امر نباید غافل بود چون که مسؤلین ذی ربط در این خصوص بسیار تلاش کردند.

0.0 / 5
366
1402/06/26
15:05:04
تگهای خبر: خدمات , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
weby Card

webycard.ir - حق کپی رایت سایت وبی كارت محفوظ است

وبی كارت

معرفی کسب و کار شما در اینترنت