اپلیكیشن شاتل موبایل من پوست انداخت
به گزارش وبی كارت شاتل موبایل از عرضه نسخه جدید اپلیكیشن «شاتل موبایل من» به منظور مدیریت بهینه و متمركز حساب سیمكارت های هوشمند شاتل موبایل اطلاع داد.
به گزارش وبی كارت به نقل از ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، نسخه جدید اپلیكیشن این اپراتور تلفن همراه كشور، با محیط كاربری آسان و امكانات بیشتر با هدف ایجاد سهولت و تجربه ای مطلوب در مدیریت سیمكارت، در اختیار مشتركین سیمكارت های شاتل موبایل قرار گرفته است.
برپایه این گزارش، نسخه به روزرسانی شده اپلیكیشن شاتل موبایل من (My Shatel Mobile) نیازی به مجوز و دسترسی به اطلاعات گوشی مشترك برای نصب و استفاده ندارد و با امكاناتی نظیر انجام آنلاین كلیه خدمات غیرحضوری، مدیریت حساب شاتل موبایل، مشاهده مانده و گزارش مصرف بسته های اینترنت، مكالمه و پیامك، مشاهده اعتبار باقی مانده، خرید بسته اینترنت و شارژ، انتقال شارژ، اطلاع از پیشنهادهای ویژه، مشاهده جزئیات كاركرد و مصرف مكالمه، پیامك و اینترنت، تست سرعت اینترنت، طرح مشكل و تماس با كارشناسان پشتیبانی و بسیاری امكانات دیگر در بازار اندرویدی گوگل پلی، كافه بازار و مایكت در دسترس قرارگرفته است.
مشتركین در نسخه جدید اپلیكیشن شاتل موبایل می توانند پیام های اختصاصی خویش را دریافت و مشاهده كنند، اطلاعات حساب خویش را ویرایش كنند، از راه بخش «خدمات من» از خدماتی همچون انتقال تماس، مسدودسازی تماسهای ورودی و خروجی، مكالمه گروهی، انتظار مكالمه و غیره بهره مند شوند و در صورت وجود هرگونه مشكل یا ابهام از راه اپلیكیشن با كارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل در ارتباط باشند.
متقاضیان برای انتخاب شماره و خرید سیمكارت هوشمند شاتل با پوشش سراسری ۳G و ۴G و پیش شماره ۰۹۹۸ و كد یك، می توانند به وب سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir رجوع كنند و یا از راه شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با كارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب